10 Şubat 2012

GELENEKSEL C&M FOTOĞRAF ÇEKİMİ

Ceren, nam-ı değer "C", taa 7 sene önce, elime emektar Zenith'i tutuşturup, "şu filmi taksana" diyen ve beni fotoğraf dünyasına doğru çekiştiren şahıstır. Dosttur, kandır, candır. 
Arkadaşlığımız süresince gerçekleştirdiğimiz milyon tane paylaşımımız haricinde, 2007 yılından beri, mutlaka her sene bir albüm yaparız. 
Bu da sonuncusu;
"C & M 2012"







                                       


                 















                                       



İzmir / Ocak 2012

Seviyorum seni canım dostum Ceren. İyi ki varsın. Hatta bana kalbin kadar temiz bu pozları verdiğin için çok teşekkür ederim... Sepet sepet yumurta sakın beni unutma... Bir sonraki albüm 2013 e kalmaz, yaza gelir çekerim... O zamana kadar hava nasıl olursa olsun, senin havan güzel olsun. 


Gözlerinden öperim...:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...