1 Ekim 2012

BURCU & ALP


Selam millet!

Yine harika bir çekimle karşınızda olmanın gururu içerisindeyim. Nasıl eğlenceli, nasıl dolu dolu geçti anlatamam...

Anlatamam belki ama  o anki enerjimizin ve ruh halimizin, fotoğrafları izlerken size geçebileceğine dair bir inancım var.

Ki ben her baktığımda 32 diş ortada sırıtıyorum...:)

İstanbul'un muhteşem yerlerinden birinde, Haydarpaşa'da yaptık çekimimizi bu sefer. Şahane bir yapı olmasının dışında, hava koşulları ve o günkü tenhalığı da işimizi bir hayli kolaylaştırdı tabii... Çiftim zaten şahane, eğlenceli, yaratıcı ve gayet rahat oldukları için birbirinden güzel kareler yakaladık. 

Keyiflendim, eğlendim, coştum :)  Üstelik güzelim binada,  yanmadan, yıkılıp yok olmadan çekim yapabilmenin mutluluğunu da taşıyorum...

Buyrunuz o zaman, keyifli seyirler;




































İnternet sitesinde yaşadığım geçici aksaklık yüzünden fotoğrafların çoğunu buradan paylaşıyorum. 

Geri kalanı için tık tık; 
https://www.facebook.com/pages/ZEA-by-merve-%C3%B6zbek/178041132293557

Not: Yeşillik, börtü böcek  içeren fotoğraflar Polonezköy'de çekilmiştir... :)

Sevgiler
Saygılar...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...