12 Ağustos 2012

OLİMPİK METAMORFOZ


Londra Olimpiyat Oyunları fazlasıyla meşgul ediyor şu günlerde bizi. Spora karşı olan sevgimizden televizyon başından kalkamıyoruz. Üstelik aynı yarışta, her iki sporcumuz da şahane dereceler alınca ikiye katlanıyor keyif, tadından yenmiyor. Zira Aslı ve Gamze koştu biz ağladık, havalara uçtuk, gururlandık...

Hal böyleyken müsabakaları izleyen fotoğrafçılar da boş durmuyor tabii. Geçenlerde gazete okurken müthiş "o an" fotoğraflarına denk geldim. Dur dedim ben bunu bir yazayım; kayıt altına alınması gereken kareler bunlar çünkü... Zaten fotoğrafları izlerken bana hak vereceksiniz; ben böyle şekil değişikliği, böyle stres biçimi, böyle heyecan, böyle surat görmedim! Ayrıca olayı fotoğrafçılık açısından ele alırsak harika işler. O anları dondurup, belgelemiş olmanın verdiği hazzı hiç saymıyorum...




Baksana arkadaş :)

Diğer müthiş surat ifadeleri ve harika fotoğraflar için; http://ush.re/b63b




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...