9 Ağustos 2012

A Ç I K


Selam sanal dünya!

Dükkanı kapatalı 1 ay olmuş. Geri döndüm baktım her yer toz içinde; sanal alem terör haberleri, magazin çöplükleri, savaş gündemi, olimpiyat başarısızlıkları ve bir sürü can sıkıcı olayla çalkalanmakta. Güzel şeyler de oluyor muhakkak hayatta ama onları görmeye engel olan mutsuzluklar sağanak şeklinde yağmakta şu an...

Görmezden geleceğiz.
İçimize sindireceğiz.
Şemsiye açıp yola devam edeceğiz.
Hani "durmak yok" ya, o hesap işte...

Ben ne yaptım peki dükkanı kapatıp? Bir sürü fotoğraf çektim; güzel insanların mutlu günlerine tanıklık ettim, birlikte şahane hikayeler yazdık yine. Ege'den Akdeniz'e uzandım sonra şöyle bir kaç günlüğüne. Muhteşem yerler gezip, harika insanlarla tanıştım...

Fotoğraflar "azzz sonraa" burada...

Sevgiler

Merve

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...