25 Aralık 2011

MUTLU YILLAR

2011 yılının son haftasına girmek üzereyiz. Yılbaşı programları yapıyor harıl harıl; "nasıl girersen öyle geçer" mottosundan hareketle, yeni yılı güle oynaya karşılamak için. Milletimizin "temiz bir sayfa açma tutkusu" var malum, ondandır ki bir coşku, bir sevinç gırla gitmekte. Sanki bir gün önceki borçlar, yarım kalmış işler, verilmiş sözler, bunlar, şunlar, onlar ... bir gün sonraya devretmeyecekmiş gibi.

Ben de nasibimi alıyorum bu coşkudan; ağacı süslüyorum, hediyeler alıyorum, planlar yapıyorum, anneme sıkı sıkı tembihliyorum "benim için de patlat bi nar kapı eşiğinde" diye. Bir süreliğine tüm olumsuzlukları bir kenara itiyorum. Endişeler, telaşlar, acabalar ve bütün bardakların bütün boş tarafları kalsın o yanda. 1 Ocak yılbaşı ertesi, yorgunluk vs. 2 Ocak'ta sistemi geri yükleriz nasıl olsa...

Dileklere  gelince;

Herkes için sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yıl dilerim. Hatta araya bol paralı da sıkıştırırız daha güzel olur. 
Klişe midir? Öyledir. Ama bu, insan hayatının olmazsa olmaz unsurları oldukları gerçeğini değiştirmez. Ya da olmayınca insan gibi bir hayat yaşamanın zor olduğu gerçeğini...

Hiç bir canlı aç, susuz, korunaksız, çaresiz kalmasın sonra, dünya acımasız olmasın... 

Yalan söylemesin insanlar, kalp kırmasın, kibirli olmasın, içlerindeki kötülük buhar olup uçsun mesela...

Son olarak sözüm sana Marduk;

"Duanla yaşamadım ki bedduanla öleyim...!"





Çakıl da herkese "Mutlu Yıllar" diler bu arada.... Sizin için en uslu pozunu verdi. Ne kadar yaramaz olduğunu anlamak için tasmaya bakmanız yeterli, zira gayet yamuk duruyor... :)


Sevgiler
Saygılar...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...