1 Aralık 2011

DERSSİZ BAŞIMA DERS ALDIM

Ders çalışıyordum şimdi.
Hafiften bir gribal enfeksiyon etkisindeyim. Meyve yedim, ıhlamur içtim, fotoğrafını çektim... Uyku bastırdı sonra;

...........................................................

Yok.
Tam öyle değil aslında.

............................................................

Ders çalışmak için müthiş bir istekle yanıp tutuşursun önce. Aslında o kendini kandırmak, gaza getirmektir. Asla var olmamış, asla var olmayacak bir istektir o...
Kahveni hazırlar, not kağıtlarını, en az iki renk kalemini dizersin masaya. Bu süreçte malum istek doruk noktasına ulaşır.
Hazırlıklar bitince masaya oturursun. Bir iki sayfa not alırsın, yazıların altını çizer, anladığın için mutlu olursun...
Şevk seviyen her not alış, her sayfa çevirişte bir kademe aşağıya düşer. En fazla bir saat sonra, ki bu süre ineklik düzeyinle doğru orantılı olduğu için kişiye göre değişir, tüm şevkin biter.
Nasıl olursa olur, aniden bir uyku bastırır.
Yatmaya yeltenirsin; içtiğin kahveler, ders çalışma psikolojisinden kurtulmuş olan benliğini asla uyutmaz...

.............................................................

Hayal kurmadan, ertesi gün yapılacakları düşünmeden, başkalarının şimdi nerede, ne yaptıklarına kafa yormadan... aralıksız, üç saat çalışabildiğim gün çok mutlu bir insan olacağım.

Bu, benim için büyük ama insanlığın hiç umrunda olmayan bir adım olacak.
Olsun.
Annem çok sevinir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Birlikte çalıştığımız sınavlar ve sınavdan hangimizin daha erken çıkacağını kestiremediğimiz günler geldi aklıma... Çok zaman geçti aradan, böyle harika fotoğraflarla seni yeniden görmek çok güzel...

SİNEM

ZEA by Merve Özbek dedi ki...

gözlerim doldu sinem, çok özledim ... çok çok teşekkür ederim, ben de seni görmek isterim; adım soyadım aynı hala, bul beni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...